Správne cielenie kampane Na internete môžete veľmi účelne cieliť svoju kampaň. Cieliť môžete svoju kampaň či už geograficky – len návštevníkom určitého geografického územia, alebo demograficky – napríklad len užívateľom určitého veku či pohlavia. Možnosti cielenia sú veľmi rozsiahle, čo Vám zaručí že budeme ponúkať Vaše produkty „ideálnym zákazníkom“. Neplatíte nič dopredu Na internetu sa platí až za uskutočnenú službu, neplatíte teda nič dopredu, ale až za kliknutie návštevníkom na odkaz, ktorý ho privedie na Vaše stránky. Odkazy sa budú zobrazovať len na miestach k tomu určených, ktoré naviac berú ohľad na vyhľadávané slovo návštevníka. Tým pádom zaplatíte len za návštevníka, ktorý naozaj hľadá to, čo Vy ponúkate. Internet je už takmer všade V dnešnej dobe je internet používaný snáď vo všetkých situáciách v našom živote. Správne cielenou reklamnou kampaňou na internete môžete osloviť veľké množstvo nových potenciálnych zákazníkov. ... a mnoho ďalších